Slatka štrudla od sira

Slatka štrudla, pita, savijača od sira


Sweet cheese strudel


Ovo je brzi recept u kojem koristim gotove kore za štrudlu, pa priprema zajedno s pečenjem traje
oko 40 minuta.
Mogu se upotrijebiti tanke kore (u tom slučaju stavljam 2 kore za jednu štrudlu), ili deblje (tada je dovoljna jedna).

Ako kupujete u dućanu pakirane kore, pripazite na to koju količinu kupujete. Uobičajeno je bilo da se pakira po 500 g, ali meni se dogodilo da sam kupila kore, a nisam detaljno pogledala i kad sam otvorila nije mi bilo dovoljno, jer se pokazalo da su bile pakirane po 350 g. 
Primjetila sam da u posljednje vrijeme proizvođači pakiraju manje količine, i vjerujem da je to zbog povećanja cijena, tako da nije odmah jasno vidljivo da je artikal poskupio.

Po ovom receptu dobije se 5-6 štrudli, što popunjava veliki protvan veličine pećnice. Ukoliko vam ne treba toliko, štrudle možete zamrznuti, pa kada je potrebno, samo ih izvadite, premažite mješavinom vode i ulja, zatim sa vrhnjem i stavite ih peći onako zamrznute u pećnicu zagrijanu na 180-200°C.


Sweet cheese strudel


Za ovaj recept potrebno je:

  • 1 jaje
  • 500 g svježeg sira po izboru (ja sam koristila posni sir)
  • 1 jogurt (može se umjesto jogurta staviti vrhnje)  
  • 4 - 5 žlica šećera (može se staviti i više, po želji) 
  • 1 vanilin šećer  
  • opcionalno se može dodati malo ribane limunove korice 
  • 500 g kora za štrudlu 
  • malo mlake vode i 2-3 žlice ulja za premazivanje kora 
  • 2-3 žlice vrhnja za premazivanje
  • pek papir, poželjno, ali nije obavezno 
  • mokra krpa na kojoj se rolaju kore

 


U posudu stavite i dobro promješajte jaje, sir, jogurt, šećer, vanilin šećer.

Na podlogu gdje će se rolati štrudle stavite mokru krpu i na nju prostrite prvu koru. Premažite uljem i vodom. Ako imate tanke kore, na to dodajte drugu koru i nju isto premažite.

Zatim stavite filu od sira, tako da premažete oko 3/4 kore. Pomoću krpe zarolajte štrudlu i stavite na protvan na pek papir. Ako nemate pek papir, samo protvan premažite uljem.

Tako složite sve štrudle, pa ih premažite uljem i vodom i nakon toga sa 2-3 žlice vrhnja.

Pecite 25-30 min u pećnici zagrijanoj na 180-200°C, dok lijepo porumeni.


Sweet strudel with cheese just baked


Napravila sam kratki video za ovaj recept, pa možete pogledati:




Želim vam dobar tek!



Primjedbe