Brza krema od dinje i svježih jagoda


Izvrsna krema od svježeg voća i posnog sira sa šlagom



a quick strawberry and melon cream



Jedna kriška dinje i 1 čaša svježih jagoda dovoljno je za dvije bogate kreme.

Dok traje sezona jagoda, uvijek mi je žao termički ih obraditi, kad su svježe tako zdrave i ukusne. 
U hladnjaku mi je ostala kriška sočne dinje i nešto jagoda, vidjela sam da imam tek otvorenu posudicu posnog sira i vrhnje za šlag, pa sam odlučila napraviti desert.


Namjeravala sam upotrijebiti i želatinu, ali sam na kraju odustala od nje i nisam požalila. Dakle, u ovom receptu nema dodataka, a za izradu je potrebno  samo 10 - 15 minuta.


quick fruit cream



Potrebni sastojci:

  • 1 čaša jagoda, opranih i izrezanih na manje komadiće,
  • 1 kriška dinje, izrezane na sitne komadiće,
  • 200 g posnog sira,
  • 1 vrhnje za šlag,
  • 3 - 4 žlice šećera (ili adekvatna količina fruktoze, stevije ili drugog zaslađivača). Ako volite slađe, možete dodati 1 - 2 žlice više,
  • 1 - 2 žlice šećera za šlag.

Priprema: 

  • Sir i šećer (ja sam stavila 3,5 žlice fruktoze) miksati dok ne dobijete jednoličnu masu.  Ovo sam radila ručno, jer sam zaboravila ponijeti mikser sa sobom na selo. 
  • Podijelite masu od sira u dvije zdjelice,  pa u jednu dodajte isjeckane jagode, a u drugu dinje. Posebno ostavite  dio voća koje ćete staviti između dvije kreme.
  • Vilicom malo izgnječite voće i dobro ga umiješajte u smjesu od sira. Ovo možete napraviti i mikserom, ali meni se svidjelo ovako, jer su komadi voća ostali prepoznatljivi.
  • Vrhnju dodajte 1 - 2 žlice šećera (zaslađivača), prema ukusu, pa od njega napravite šlag. I ovo sam, naravno, radila bez miksera, mutilicom, a mislim da ću tako i ubuduće, jer je šlag ispao odličan, a nije bilo opasnosti da se pretvori u putar, što mi se jednom dogodilo u radu s mikserom.

quick fruit cream



quick fruit cream


  • Malo šlaga ostavite za ukras kod posluživanja, ostatak podijelite na dva dijela i lagano umiješajte u svaku voćnu smjesu. 
  • Na dno čaše ili zdjelice u kojoj ćete poslužiti kremu stavite malo voća, zatim kremu, opet par komadića voća, drugu kremu, voće i na vrh šlag. 


quick fruit cream



Ukrasite jagodama i možete servirati. Može ostati nekoliko sati u hladnjaku, ili odmah poslužite.


Želim vam dobar tek uz malo glazbe za dušu:







Primjedbe

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!