Božićno jutro






Danas neću stavljati recepte.
Danas neću pričati o kupovanju poklona, gužvi u dućanima i svemu onome što uobičajeno prati pripremu za Božić.

Jučer sam na facebooku pročitala jedan tekst koji me se dojmio pa ću ga sada ovdje citirati:




Da li ste znali da su najjači ljudi obično najviše osjetljivi?
Da li ste znali da su ljudi koji ispoljavaju najviše dobrote prvi bili maltretirani? 
Da li ste znali da su oni koji brinu o drugima sve vrijeme, oni kojima treba najviše? 
Da li znate da su 3 stvari koje je najteže reći: ja te volim, žao mi je i pomozi mi? 
Ponekad samo zato što osoba izgleda sretno, treba vidjeti prošlost njenog osmijeha i vidjeti koliko bola može biti unutra.

Za sve moje prijatelje koji prolaze kroz neke patnje sada - počnimo lavinu najmera. Svima nama trebaju pozitivne namjere. Ako ne vidim tvoje ime, razumjet ću. Zamolit ću moje prijatelje, ma gdje bili, da kopiraju i zalijepe ovaj status na jedan sat, da daju jedan trenutak podrške za sve one koji imaju porodične probleme, zdravstvene borbe, poslovne probleme, brige bilo koje vrste i treba da znate da je nekome stalo. Uradite to za sve nas, nitko nije imun.
Nadam se da ću vidjeti ovo na zidovima svih mojih prijatelja samo kao moralnu podršku. Znam da neki hoće! Ja sam to učinila za prijatelja - i ti možeš također. Imate opciju - copy & paste - ne -share- dugme, jer dobrota je "napor" koji se daje od srca, a ne pritiskom na dugme. "



Danas vam ovdje ostavljam jednu staru melodiju, nađite tri minute i poslušajte:



i



Sjetimo se danas onih koji nemaju nikoga tko ih voli. Takvih ima mnogo, a u trci kroz 

život možda ih ne primjećujemo.



Želim vam svima puno ljubavi, dobrote i blagoslova!






Primjedbe