Kuglice od mrkve sa orasima i zobenim pahuljicama






Danas sam poželjela nešto voćno i slatko, ali njuškajući po frižideru otkrivam da imam samo dvije veće mrkve i nešto limuna. Sjetila sam se kuglica od mrkve koje sam jednom napravila na oduševljenje gostiju, iako su meni bile zaista preslatke (originalni recept sadrži 1/2 kg mrkve i 1/2 kg šećera), pa sam se odlučila na improvizaciju.



Nedavno sam dobila slad od ječma, pa sam ga odlučila isprobati u ovoj kombinaciji.



Sastojci:

  • 2 veće mrkve sitno naribane,
  • 5 velikih žlica slada od ječma (umjesto slada može se upotrijebiti med, fruktoza ili šećer),
  • 1 limun, naribana korica i sok, ili
  • 1 naranča, naribana korica i sok,
  • 3 velike vrhom pune žlice zobenih pahuljica samljevenih u mlincu za kavu,
  • 2 velike vrhom pune žlice samljevenih oraha ili
  • 2 velike žlice kokosovog brašna
  • mljeveni orasi i kokos u koje se uvaljaju kuglice.




Sitno naribanu mrkvu, koricu i sok limuna (ili naranče) i slad dinstati uz stalno miješanje dok ne ispari sok.
Dodati mljevene zobene pahuljice i dobro promiješati. 




Ja sam smjesu podijelila na dva dijela. U jednu sam dodala orahe, a u drugu kokosovo brašno. Tada sam formirala kuglice i uvaljala ih u mljevene orahe, odnosno u kokosovo brašno. 
Puno je ukusnije i aromatičnije kada se doda naranča.

I gotovo!



U originalni recept stavlja se ista količina mrkve i šećera i sok od naranče ili limuna, a kuglice se uvaljaju u šećer, bez drugih dodataka. Možda će netko poželjeti to isprobati.

Dobar tek!


Glazba za dušu:




Primjedbe