Blogovi koje pratim


Postoji mnogo blogova i stranica koje sa zadovoljstvom pratim, a volim ih i predstaviti svojim čitateljima.

Do sada ste veze prema njima mogli vidjeti kad otvorite bilo koji post ili početnu stranicu ovog bloga.

Sada je već njihov broj narastao toliko, da ih ne mogu komotno prezentirati na početnoj stranici, a skraćivanje popisa mi se nije svidjelo.

Stoga sam formirala novu stranicu - IZBOR BLOGOVA, gdje možete pogledati sažetke sadržaja i fotografije najnovijih uradaka mojih omiljenih autora.
Stranicu ću dopunjavati novim adresama i ponekim osvrtom na ono što me se je posebno dojmilo.

Nadam se da ćete zajedno sa mnom zaviriti u ove kreativne i inspirativne stranice naših  blogera, a
radovala bi me vaša preporuka za blogove koje su vam favoriti, a ja ih još nisam otkrila.

Želim vam ugodan i srećom ispunjen dan!







Primjedbe

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!