Kolačići od zobenih pahuljica, mrkve i mandarine (muffins)

Ovaj brzi, jednostavan kolač od mrkve i mandarine s zobenim pahuljicama i komadićima tamne čokolade,  prikladan je i za ponijeti na posao.







Već duže vrijeme imam kalup za muffine, ali nikako da ga isprobam. 
Kad sam dobila inspiraciju,  nisam imala one papirnate košarice, pa sam se snašla s izrezanim papirom za pečenje. 
Kolačići su ispali  ukusni i sočni, ali mislim da bi ljepše izgledali s pravim "košuljicama".




Sastojci:

  • 2 jaja,
  • 1 čaša šećera ili fruktoze (2 dcl),
  • 1/2 čaše ulja (1 dcl),
  • 1 čaša sitnijih zobenih pahuljica,
  • 1 čaša integralnog brašna,
  • 1 prašak za pecivo ili 1 žličica sode bikarbone,
  • 1 vanilin šećer,
  • 2 mandarine (sitno ribana kora + sok),
  • 3  veće mrkve, sitno naribane,
  • 2 čaše jogurta,
  • nekoliko kockica tamne čokolade, količina prema ukusu.



Priprema:

  • Jaja, šećer ili fruktozu, ulje, vanilin šećer i sitno sjeckanu koricu mandarine miksati 5 minuta najvećom brzinom.
  • Dodati ribanu mrkvu i sok od 2 mandarine.
  • Lagano umiješati zobene pahuljice i integralno brašno pomiješano s praškom za pecivo.
  • Na kraju umiješati 2 čaše jogurta.



  • U kalup za muffine staviti papirnate košarice i u njih uliti smjesu. Ja sam koristila papir za pečenje koji sam izrezala, namočila i formirala košarice.
  • Čokoladu izrezati na manje kockice, pa ubaciti u svaki kolačić. Ako volite čokoladu, možete staviti 1/2 do 1 kockicu. Ja sam stavila manje, jer mi je ponestalo čokolade, pa sam izrezala na sitnije komadiće.



  • Peći 25 - 30 minuta u pećnici zagrijanoj na 180 stupnjeva C. Provjeriti čačkalicom da li je gotovo.
  • Izvaditi kalup, pokriti kuhinjskom krpom i ostaviti da se ohladi cca 15 min.





Ako ih servirate tople, rastopljena čokolada dodati će ovom kolaču poseban okus. Ukusni i sočni su i ako ih poslužite hladne.

Od navedene količine izašlo mi je 2,5 kalupa, tj. 30 komada.

U slučaju da nemate kalup za muffine, ili vam se ne da zezati s košaricama, smjesu ispecite kao svaki drugi kolač. Stavite kockice čokolade u pravilnim razmacima, tako da kad izrežete, svaki kolačić ima svoju čokoladu. 
Posudu u kojoj pečete ne morate premazivati, ali je jednostavnije za čišćenje ako koristite papir za pečenje.


Želim vam dobar tek!










Primjedbe

  1. od mrkve pravim, ali nisam mandarinu nikad koristila u kolačima i mafinima. nešto nismo ljubitelji mandarina, ali narandže bi mogle umjesto njih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, naranče bi se isto izvrsno uklopile.
      Daju onaj fini miris, a sok u tijestu daje sočnost, pa kolači nisu suhi.
      Ja isto nekako baš puno ne jedem mandarine, ali to se odnosi kod mene na sve agrume. Znam da su zdravi, pa onda sebi uglavnom pravim svježi sok.

      Izbriši
  2. Nisam isprobala. Uglavnom kupujem obične sitnije zobene pahuljice.
    Ako ih koristim za doručak, volim sama dodati svježe ili sušeno voće, kao i lan, orahe ili lješnjake.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!