Brza tjestenina s pilećim fileom



pasta with chicken fillet, tomato, pepper and cream

Pužići s pilećim fileom, tikvicom, paprikom i vrhnjem



Ovaj recept, iako je često u upotrebi, već dugo čeka u pripremi.

Dugo nisam ništa objavila na blogu. Nekad nas život odnese daleko od ugodnih stvari, a vrijeme ide, ide....
Moj mali foto aparatić u zadnje vrijeme odbija surađivati, pa sam pregledala stare fotke koje već duže čekaju i evo me ponovo s vama s odličnim brzim receptom za tjesteninu.


chicken and zucchini

Potrebne namirnice su:

  • 300 g tjestenine po izboru,
  • 1 filetirana pileća prsa
  • 1 tikvica
  • 1 crvena svježa crvena paprika (crveno je zbog boje, može i žuta ili zelena),
  • 1 vrhnje (plavo, crveno ili najbolje domaće s placa)
  • ribani sir po ukusu
  • sol, začini po ukusu (papar, origano, peršin...)
  • 2-3 žlice ulja


Ja sam ovo pripremala u voku, ali može i u tavi.

Količine su okvirne, ovo bi moglo biti za 3-4 osobe, ovisi koliko ste gladni.


chicken and zucchini, quickly fried

Priprema:

  • Skuhati tjesteninu prema uputi na pakiranju.
  • Sve sastojke za umak izrezati na komadiće.
  • U voku na ulju brzo ispržiti piletinu. Izvaditi na tanjur, pa ispržiti tikvice. Dovoljno je 5  minuta za svako. Zatim ispržiti papriku.


chicken, zucchini and peppers

  • U papriku dodati piletinu i tikvicu, malo promiješati, posoliti, dodati začine po ukusu, pa zaliti vrhnjem. Prokuhati 2 minute, pa dodati kuhanu tjesteninu.




  • Promiješati, ostaviti 2 minute da se poveže i servirati sa ribanim sirom.


quick recipe for pasta with chicken


Želim vam dobar tek!






Primjedbe