Torta GRACEY - kremasta kakao torta bez pečenja

 Gracey je torta s kremom i šlagom, bez masnoće i samo 4 žlice šećera


GRACEY cocoa cake with whipped cream

Ovo je najjednostavnija torta koju sam radila, a mislim i da je i najfinija. 

Cijela torta sadrži samo 4 žlice šećera i nema dodanih masnoća, ne treba ništa peći, samo se skuha krema za što je potrebno svega 10 minuta. 
Sama priprema je izuzetno brza, ali mora se pričekati da se torta ohladi, kako bi se mogao staviti šlag.

Potrebni sastojci:

  • 1 litra mlijeka,
  • kakao bez šećera (kakao prah),1 velika žlica vrhom puna 
  • 1 vanilin šećer + 3,5 velike (jušne) žlice  šećera - to računam kao 4 žlice, ali vi možete zamijeniti šećer s nekim zaslađivačem koji inače koristite,
  • 4 velike žlice vrhom pune kukuruznog škroba (koristim Dr. Oetker). Ovdje je bitno da se koristi kukuruzni škrob, jer on poveća masu kuhanjem. Ako bi koristili npr. krumpirov škrob, ne bi dobili istu gustoću.
  • 250 grama Petit beurre keksa,
  • 1 - 2 vrećice šlag pjene, prema ukusu (ili još bolje 2 slatka vrhnja od kojih ćete napraviti šlag)
  • 1,25 dcl mlijeka za šlag,
  • Okruglu posudu u kojoj ćete ohladiti tortu i Al foliju kojom ćete obložiti posudu.

GRACEY cake - preparation

Priprema:

  • Od 1 litre mlijeka odvojite cca 1 dcl, a ostatak stavite da zakuha.
  • Dok se mlijeko zagrijava u zdjelicu stavite 3,5 žlice šećera, vanilin šećer i 1 veliku na vrh punu žlicu kakaa u prahu, sve suhe sastojke promiješajte pa dodajte postepeno 1 dcl mlijeka i istovremeno miješajte žicom, kako biste dobili glatku smjesu bez grudica.
  • Kad se mlijeko zagrije, dodajte ovu smjesu istodobno miješajući i kuhajte oko 5 minuta dok se krema ne zgusne i lagano proključa. Kremu maknite s plamena. 
  • 250 grama Petit beurre keksa izlomite na četvrtine u zdjelu, pa na to dodajte vruću kremu i sve dobro promiješajte da se keksi dobro rasporede u smjesi.
  • Posudu u kojoj ćete hladiti i tako formirati oblik torte (ja koristim običnu okruglu posudu za kuhanje, ali možete upotrijebiti i kalup za tortu) obložite Al-folijom. Izlijte smjesu sa keksima i malo poravnajte vrh, poklopite i stavite da se hladi. Kako je sada zimsko vrijeme, ja sam jednostavno stavila na prozorsku dasku da se ohladi i ostavila sam da tako stoji 2 sata.

GRACEY cake - preparation

  • Kad se torta ohladila, pokrijte posudu tanjurom, sve okrenite da torta sjedne naopačke u tanjur. Skinite foliju.
  • Napravite šlag pjenu prema uputstvu i ukrasite tortu šlagom na način kako želite. Ja sam samo premazala šlagom i posula s malo čokolade u prahu.

GRACEY cake - preparation


Creamy GRACEY cake

  • Tortu možete odmah poslužiti, ona će biti sočna i pjenasta, zaista izvanrednog okusa. Naravno, ukusna je i drugi dan ako odstoji u frižideru, ako vam nešto preostane nakon što su je vaši ukućani isprobali.

Quick creamy GRACEY cake without baking


Zašto se ova torta zove GRACEY? 
Jednom, dok sam tek počela blogirati, jedna osoba s nadimkom Gracey pružila mi je savjete na internetu i ja sam vrlo zahvalna za njenu pomoć obećala da ću slijedeću tortu nazvati po njoj.
Od tada je prošlo nekoliko godina i ja tek sad ispunjavam obećanje. Isprika mi je to što zaista od tada nisam imala ni jedan recept za tortu na svom blogu.

Želim vam da isprobate ovaj recept u dobrom društvu i uz glazbu koju volite!
(Moj prijedlog je Connie Talbot)



Ovdje možete pogledati kratki video o pripremi ove torte:




Želim vam dobar tek!


Primjedbe