Brzi kolač sa zobenim pahuljicama i višnjama







Za jednostavne kolače ja uglavnom koristim osnovni recept za "Jogurt kolač", s tim da prema trenutnoj inspiraciji dodajem sastojke koje imam na raspolaganju.






Za ovaj je potrebno:

  • 2 jaja
  • 1 čaša šećera (ja sam stavila pola čaše  fruktoze)
  • 1/2 čaše ulja
  • 1 vanilin šećer ili aroma vanilije (po želji se umjesto toga može dodati naribana korica naranče, žličica ruma  ili neka druga aroma)
  • 1 čaša sitnijih zobenih pahuljica
  • 1/2 čaše kokosovog brašna (može se zamijeniti sa mljevenim bademima, lješnjacima, orasima, rogačima, suncokretovim sjemenkama i sl.)
  • 1 čaša brašna 
  • 1/2 praška za pecivo ili žličica sode bikarbone
  • 2 čaše jogurta
  • 2 velike žlice kakao praha (obični, bez dodanog šećera)
  • cca 1 čaša višanja (ja sam imala smrznute)

Obično za mjerenje koristim čašu od 2 dcl.

Ukoliko nemate višanja, mogu se zamijeniti kupinama, malinama, suhim brusnicama prethodno namočenim u mlijeku.
Ili isjeckati 1-2 jabuke. U tom slučaju jabuke se lagano umiješaju u smjesu.


Umutiti jaja, šećer, ulje i vanilin šećer. Dovoljno je miksati 2-3 min. Ja sam radila ručnom mutilicom, jer trenutno nemam mikser pri ruci.
Zatim dodati zobene pahuljice, kokos, brašno s praškom za pecivo i malo promiješati.
Ubaciti jogurt, malo promiksati i ostaviti 5-10 min da odstoji kako bi  zobene pahuljice malo nabubrile.





Uliti 1/2 smjese u posudu za pečenje u koju smo stavili pek papir. Može i bez njega, a posudu nije potrebno premazivati masnoćom.

U ostatak smjese umiješati 2 žlice kakao praha i to nejednoliko preliti preko prve smjese.
Na vrh poslagati višnje.





Peći u pećnici zagrijanoj na 180 °C otprilike 25 - 30 minuta. Provjeriti čačkalicom da li je dovoljno pečeno.



Ja ovo često radim, obično se pojede za čas, za doručak uz mlijeko, čaj ili kavu.
Gotovo nikad  ne ostane  za sutra.


Uz slastice za tijelo, priuštite si i 5 minuta glazbe za dušu:




Dobar tek!




Primjedbe

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!