Brzi mix za punjenje tortilja

Od mesa, slanutka, mrkve, kukuruza, paprike...

.
.


Ukoliko ne jedete meso,slobodno ga izostavite. Stavite više slanutka, i jelo će biti vrlo ukusno.





.
.


SASTOJCI:

  • cca 30 dkg mesa, izrezanog na kockice, (po izboru: piletina, puretina, svinjetina...) 
  • 2 glavice luka srednje veličine,  izrezanog na kockice,
  • 1 veća mrkva, izrezane na kockice,
  • 1 svježa paprika (nije obavezno),
  • 1/2 čaše kuhanog kukuruza (može iz konzerve),
  • 1/2 čaše kuhanog slanutka,
  • 1 čaša pasirane rajčice,
  • 1 žlica ulja (ja stavljam maslinovo),
  • 1 žličica ljute mljevene papričice, 
  • začini po izboru (peršin, celer, lovor, kurkuma, bosiljak...
  • sol i papar prema ukusu,
  • 2 dcl vina, vode ili povrtnog temeljca za podlijevanje,.

PRIPREMA:

  • Na žlici ulja naglo ispržite meso da malo porumeni.
  • Dodajte luk i svježu papriku i popržite još 5 minuta, uz mješanje
  • Ubacite mrkvu, još 5 minuta pirjajte, zatim dodajte slanutak, kukuruz, ljutu papričicu i ostale začine,   zalijte pasiranom rajčicom, dolijevajte po potrebi vinom, vodom ili temeljcem i uz povremeno miješanje kuhajte još 20-tak minuta.
  • Posolite prema ukusu i možete puniti tortilje.





 Ja sam  punila domaće zelene tortilje od koprive - recept je ovdje


.


Želim vam dobar tek!






Primjedbe

  1. Super ti je recept za ovaj mix! Nisam još probala sa slanutkom, ali mi se čini zanimljiv dodatak.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja nisam nikada stavljala slanutak, ali ideja je jako dobra!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Zahvaljujem na posjeti.
Vaša mišljenja, komentari i savjeti su dobrodošli!